DIENSTEN

We bekijken samen waar nood aan is en eclat doet een concreet voorstel, op maat van jouw organisatie. 

  • op individueel niveau of met een volledig team
  • binnen profit en non profit
  • eerder voor kmo's of kleine organisaties

Advies en begeleiding

1. Verkennend gesprek
Alles begint met luisteren. In een verkennend gesprek toetsen we behoeften en wensen af. Hierna ontvang je een offerte op maat. 

2. Een scan van jouw organisatie
Erna gaan we aan de slag om de probleemstelling helder te krijgen. Een scan kan daarbij helpen: een persoonlijke of digitale bevraging. Om tot een correcte analyse te komen, is het hier belangrijk om zoveel mogelijk input te krijgen. 

3. Analyse
Na de onderzoeksfase maken we een terugkoppeling via een analyse. Hiervoor gebruiken we verschillende methodieken, op maat van jouw onderneming. 

4. Advies
Na de analyse volgt er advies en toetsen we af wat wenselijk is: een actieplan, coaching en opleiding of een andere uitwerking via workshops?

Opleiding


Een vorming rond interne communicatie kan helpen om de neuzen in dezelfde richting te hebben. Maar dat kan ook op maat rond specifieke behoeften. 


Enkele voorbeelden:

  • Dagopleiding of tweedaagse opleiding interne communicatie

  • Aan de slag met interne communicatie binnen jouw organisatie

  • Workshop medewerkersbetrokkenheid

  • Hoe stel je een goede mail op die ook echt gelezen wordt

  • Korte boodschappen helder schrijven via het juiste kanaal

  • LinkedIn voor beginners

Coaching


Soms kan het helpen om medewerkers te helpen met hun communicatieve vaardigheden. Vooral als ze in een nieuwe rol zitten of een nieuw team aansturen. We gaan in een verkennend gesprek kijken waar de noden en wensen liggen.